2010. október 14., csütörtök

Bemutatkozás

Múlt héten kolléganőm Melinda felvetette, hogy csináljunk egy blogot a képeink számára. Úgy gondolta, hogy itt talán több dolgot el tudunk mesélni a képek keletkezéséről és személyes hátteréről. A nevünkkel próbáltunk arra utalni, hogy a fény mint a fotózás egyik legfőbb alkotóeleme nagy mértékben kapcsolódik hozzánk, hiszen mi is ezzel próbáljuk megírni egyéni kis történetünket egy kép formájában. Még nem említettem, hogy ebben a kis társulásban ketten vagyunk. Melinda, aki a blog ötletszerzője, és én Tibi aki a megvalósításért felelős. Ő egy Canon EOS 1000-el, én pedig egy Olympus E-420-al riogatom az emberek retináit. Amit még érdemes rólunk tudni, az talán az, hogy mind a ketten nemrég kezdtünk el foglalkozni a fényképezéssel, ezért kérem mindenki nézze el nekünk, ha nem éppen élesek, vagy éppen jól komponáltak a felvételeink. Úgy gondolom ez a kis bevezető után beszéljenek helyettünk a képeink, a többi pedig majd időközben úgyis kiderül.

Aranyszem (GoldenEye)
Ennek a fotónak az eredetije, egy szürke,esős vasárnap délután készült a Keleti főcsatorna partján!  Még ebben a rossz időben is gyönyörűen visszatükröződött a három híd íve. Ebből próbáltam valami kevésbé szomorkás és színesebb képet alkotni! Remélem sikerrel és másoknak is elnyeri majd a tetszését.

Debreceni Egyetem főépülete

Ezt a képet egy tavaszi sétám alkalmával készítettem. Ahogy megláttam a szökőkútban tükröződni az egyetem főépületét, már tudtam, hogy kell nekem is egy olyan kép amelyen így szerepel ez a csodálatos építmény.

4 megjegyzés:

  1. hi i am evangello from panoramio!!!greetings!!!super blog!!!!

    VálaszTörlés
  2. Thank you evangello! :) Your blog is super!

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok a bloghoz, és sok sikert hozzá. Ha gondoljátok szívesen felrakok a webáruházunkba a képeitekből, melyek vászonkép,vagy poszter formájában kaphatóak lennének.
    Üdv
    Keresi Ferenc
    Infó levélben ésitt az oldal:
    wwww.vaszon-kepek.hu

    VálaszTörlés
  4. Kedves Ferenc! Köszönjük a gratulációt, és a felkérést.

    VálaszTörlés